I'm Outta Time.

Jag vet inte om det är för att jag är ovan. Jag brukar vanligtvis inte dricka mer än 1-2 glas vatten, eller vätska överhuvudtaget, om dagen. Men jag har ju hört att man ska dricka en liter vatten, eller var det nu är. Så jag tänkte börja med det igår lite smått. Drack ungefär tre glas vatten.

Men jag kissade säkert 15 gånger från eftermiddagen fram tills jag gick och la mig (var tvungen att gå upp ett antal gånger då också). Alltså runt 11 gånger mer än vad jag vanligtvis gör på en dag..!

Fortsätter det sådär tror jag nog att det räcker med två glas vätska om dagen. Jag menar, jag har ju inte märkt av något negativt med det. Och eftersom jag inte kan somna om jag känner att jag skulle kunna kissa minsta lilla, så blev det alltså lite småjobbigt igår... 

Man kanske vänjer sig?

Igår fikade jag med Andrea igen. Espresso House, givetvis. Hittade även ett par schysta jodphurs på Ragtime. Bruna. Dock låg dom på 700 kr och klacken var lite för hög tycker jag. Så jag köpte dom alltså inte. Det känns som om man kan hitta ett par på tradera eller något, som är hälften så dyra och dubbelt så snygga. 

Ska nog kolla efter faktiskt.

Sen har jag lite beslutsångest angående ett par kängor från urbanoutfitters. Dom kostar ungefär 850 svenska kr. Frågan är om det är värt det. Frakten går väll på en del antar jag.


Helt okej sko, lite hög dock. Får se helt enkelt...
 

Kommentarer
Postat av: ida

fan vad snygga!

2008-09-26 @ 09:39:10
URL: http://skevida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska inte dricka mer än man behöver.

Det är inte bra för levern, bara så du vet!

2008-09-30 @ 22:08:49
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Har bara hört att det gäller alkohol, men det kanske är sant som du säger! Thanks.

2008-09-30 @ 22:37:11
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inga problem, men jag menar ju njurarna, inte levern! Blandade bara ihop det lite, hehe.

2008-10-01 @ 17:52:51
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Hehe ja, det låter rimligare! :D Tack!

2008-10-01 @ 20:23:02
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0