Wehoo!

Gissa vem som fått tillökning på nyckelknippan! Så jävla kul. Hinner tyvärr inte kolla in lägenheten idag, men imån! Nu ska det bara målas om och sen är det bara att flytta in. Underbart.

Upptäckte till min förtjusning att det finns ett gym jätte nära dit vi flyttar. Vid munkebäckstorget ungefär. Är ju inte den som tänker på min hälsa direkt. Tränar aldrig, feströker, dricker alkohol ibland osv. Men i och med att det ligger så nära så kan jag ju faktiskt inte skylla ifrån mig längre. Att det är för långt borta, osv. Så jag kanske blir en riktigt hurtig en om ett tag. Vem vet! Tänkte faktiskt prova på yoga också. Kan nog vara rätt kul tror jag. Eller det ser kul ut åtminstonde. Förhoppningsvis börjar även Sara träna där med mig. Är inte direkt jobbigt för henne att ta sig dit. Så kan vi avsluta passen med en liten fika hos mig. Det kan hon ju inte motstå.

Ikväll ska det käkas kräftor hemma hos Zaza med några från den gamla klassen. Vet inte vilka som kommer, men det ska bli trevligt! Har dock inte fixat några kräftor ännu, men det fixar Soroor. Får se om det blir några skojsiga partyhattar också. Det hör ju till, givetvis. 

Idag är det skinande sol ute! Lagom kallt. Tyvärr kan jag inte ta del av det eftersom jag jobbar...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0