Natti folks.

Idag jobbade jag hela dagen. Alltså hela dagen. 09.30 till 20.15. Och det var inte det att det var lika slappt som det brukar vara. Att jag försöker hitta på saker som att skriva allt man behöver i ett kök osv, för att sysselsätta mig för att jag har så inihelvete tråkigt. Idag var det folk konstant. KONSTANT! Och som tur var kom Ulrika klockan 17, eftersom det då var helt sjukt mycket folk. Inte hann jag köpa någon mat heller. Det var väll en jävla tur att jag hade en sån dag då jag kunde stå mig på frukosten. Imån blir det säkerligen lika jävligt igen...

skitlotter, skitutskick. Hatar handboll.

Och vad får jag för detta? En jävla KUKLÖN.

Nåväl.

Nu tror jag att jag ska lägga mig. Tänkte för en gång skull lägga mig i tid. Synd bara att det går en massa på teven den här tiden. Ska lyssna lite på Falling Down först. Får se om jag får sällskap inatt.

Ciao..

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja men det är skitkul!

hade varit ännu roligare att ha en riktig roll :D

och ja, 60 talet är hur fint som helst. kläderna och allt..

2008-09-26 @ 11:35:46
URL: http://skevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0