Spindelfan.

Det är en gigantisk spindel i mitt rum just nu. Ni vet, en sån där med tjock kropp och långa ben. SKIT. Jag hatar spindlar, verkligen. Nu vet jag inte var den är och kan därför inte ta död på den. Därför kan jag heller inte gå till sängs eftersom jag inte vill vakna inatt av att nått kryper i min säng... Varför välja just MITT rum? Fan. Det hade jag också gjort iofs.. Man vet aldrig vad för gott man kan hitta bakom tv:n etc. Har tänkt ungefär "Äh, skitsamma, ska ändå flytta snart.." den senaste månaden. Men spindlar kanske inte tänker så? Vad vet jag. Mina hundar gör det iallafall..

Funderar på att köpa den här skon. Det är den skon som hittils sett mest ut som en sån sko jag är ute efter. Denna är i syntet och spetsig dock. Varför kan det inte finnas herrinspirerade skor fast för damer? Var inne på Karltex idag och hittade massvis med fina skor för män. Men inte fan fanns det någon för mig!  Nån som har något tips kanske?

Tittade precis på det där nya programmet med Filip & Fredrik. Verkar lite småtrist faktiskt. Men Fredrik nämnde Be Here Now - släppet 97. Vad ska man säga? Alla som gillar Oasis, gillar jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

Japrecis. Men jag vet inget ställe där man kan söka heller. Det är så svårt! Men kommer du på något eller vet något så hör gärna av dig =)

2008-09-10 @ 08:10:47
URL: http://sofiakj.blogg.se/
Postat av: malut

jag blev sådär glad som ett litet barn när han nämnde albumet :D

2008-09-10 @ 19:28:48
Postat av: Sandra

Svar Malut: Ja, jag med! Haha. Det är ju inte första gången dom nämner oasis i sina program heller. Skitkul :D

2008-09-10 @ 19:45:51
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Isabella

Uäck!de är så sjukt äckliga!:O



Syftar du på myggisar? jag har ett par från skopunkten och ett par från Nilson ( 16876772.jpg" rel="nofollow">http://ohsostylish.blogg.se/images/2008/l-45396416876772.jpg ) som jag fyndade för 99:-! så om de är skorna du syftar på så föreslår jag att du kollar in Nilson:)!

2008-09-10 @ 20:33:11
URL: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0