Trevlig födelsedag.

Gårdagskvällen var jätte trevlig! Efter 7 timmars arbete åkte jag hem, tog en kort nap, och sen in till Kings Head. Under kvällen droppade det in folk och det bjöds på nachos och vi drack och tjötade. Fick massa fina presenter. Bland annat en jättesöt blommig kopp med fat, en brunch-bok, chokladljus, champagneglas etc. Sara och Therese hade nog en baktanke med sina gåvor. Dom förväntar sig nog att jag ska bjuda dom på fika när jag flyttat eftersom jag fick det som behövs; förkläde, pajform, bull och muffinsformar och en kavel. Haha. Får väll helt enkelt börja lära mig. Kvällen blev ju inte direkt sämre av att jag fick massa drinkar av Petrus, ägarn till Kings Head. Jävligt trevlig människa och det är ju inte direkt en nackdel att Sam känner honom.

Några tog bilder under kvällen. Själv glömde jag min kamera hemma. Men jag tror inte jag vill ha några ändå. Såg nämligen ut som en kräfta på dom bilderna jag sett.

Well, jag hade en trevlig kväll och hoppas att sällskapet hade det också!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var jätte trevligt:D och han som ägde det var jätte snäll:P Btw vet du vart de hade köpt champangeglasen?:O De var så otorligt fina:)

2008-09-06 @ 14:28:01
Postat av: sandra

Svar Karin: Åh vad kul att du hade det trevligt! Ja, han är riktigt schyst asså :) guldfynd var det! Ja, dom är skitfina! Ska köpa fler :)

2008-09-06 @ 17:16:13
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: therése

Att du skall bjuda oss på något nybakat, när du fått lägenheten, är ett faktum ! Nu kan du inte skylla på att du inte har vad som behövs, hehe. Och tack för kvällen, den var kalas !

2008-09-06 @ 18:42:41
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: Karin

Det tycker jag verkligen du ska göra! Funderar på att köpa dem med:)

2008-09-09 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0