Godmorgon...

Vaknade precis. Inte bra, inte bra. Vill gå upp vid 10-tiden varje morgon. Då känns det inte som om man sover bort hela dagen. Min enda lediga dag idag dessutom. Sam tog död på spindeln igår. Tack och lov! Relativt tidigt faktiskt. Fattar inte hur jag kunde sova till 13.15.  

Idag hade vi tänkt åka till Ikea. Men nu är klockan över ett. Och jag måste hem innan klockan fem för att passa Linnea. Och Sam sover fortfarande... Så, hur det blir med den saken vet jag inte.

Är sjukt hungrig. Ska upp och äta. Min far har köpt prästost! Favoriten helt klart.

Jag har alltid gillat ost, speciellt prästost. Vet inte riktigt varför, men har alltid tyckt, och tycker fortfarande att den är sjukt god. När jag var yngre kunde jag sitta och äta bara prästost. Hela tiden. Det var som godis. Brukade rulla ett par snusbollar och stoppa under läppen och låtsas att jag snusade. Sen brukade jag även fylla på frådet, dvs. kinderna med ost. Åt upp mackan men osten sparade jag till sist. I kinderna. Det var likadant med frukten i yougurtar. Det godaste till sist helt enkelt. Jävligt vidrigt faktiskt.

Min bror däremot. Han hatade ost, men sa aldrig nått till päronen. Istället la han ostskivorna under sittdynan på stolen bredvid. Det höll ett tag, tills mor såg Johan göra det. Hon blev lite förvånad tror jag. Över att hitta en jävla massa ost under dynan hon brukade sitta på...

Nåväl. Nu ska jag väcka Sam och gå upp och äta.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sandra, jag är faktiskt väldigt nöjd med den ! :)

Det är 99% photoshop och kreativitet, sen är det bara att klistra in den i bloggdesignen.

2008-09-10 @ 14:17:58
Postat av: Linnea

Haha så brukade jag med göra när jag var liten, spara frukten i kinderna. lite äckligt faktiskt.

2008-09-10 @ 19:28:03
Postat av: Sandra

Svar Linnea: Haha ja! Det var ju inte gott heller när man väl åt allt på samma gång. Kändes bara varma och ihopklibbade liksom.

2008-09-10 @ 19:47:46
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0