Ja må jag leva....

Idag fyller jag 19 år. Känns som om det var min artonårsdag alldeles nyligen. Tyvärr blir det ingen maskerad i år. Den förra året var riktigt trevlig faktiskt. Hade gärna gjort om det. Tycker fortfarande det är lite synd att man inte tycker det är kul längre. Idag är som vilken dag som helst. Fan, det var ju det bästa man visste när man var liten! Att fylla år, få presenter, rävsova, äta tårta osv..

Tänkte iallafall passa på att lägga ut några bilder ur mitt vackra bildarkiv:


Isabelle och jag på klassresa i 4:an. Robyn-frissen hade jag givetvis..



En lite smått seriösare bild på mig när jag var 13 år och jävligt fräck..



 Klassresa i 9an, iklädd en prickig kavaj (som jag då tyckte var riktigt ball) och orangefärgat hår. Brukade ha tuppkam och rosa uggs till. Ultimata utseendet, givetvis.



Innan det var inne med töntbrillor. Tungan ser jävligt knepig ut?

OBS! Folket, glöm nu inte Kings Head kl. 19.00!! Eller kom in när ni känner för det, vi blir antagligen långvariga.

SES SEN!

Kommentarer
Postat av: therése

jag var alltså inte ensam om robyn-frissyren och de fantastiskt snygga kavajerna ? haha. jag har en slags bitterljuv kärlek till nittiotalet. men jag hoppas mina barn slipper det!

2008-09-04 @ 12:20:09
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grattis :)

2008-09-04 @ 12:25:52
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0