Va faan..

För några dagar sedan köpte jag ett månadskort. Mitt första, och jag ville ha ett Göteborg + eftersom jag måste kunna åka till Partille. Hon på pressbyrån gav mig då bara ett för Göteborg, och inte fan visste jag att det inte var ett Göteborg + kort jag fick. Tänkte att västtrafik kanske inte var så dumma ändå eftersom 310 kr är billigt. Men på morgonen dagen därpå funkade kortet givetvis inte när jag skulle till jobbet.

Så idag, när jag frågade om jag kunde få uttöka kortet och betala resterande för ett Göteborg +, så gick inte det. Varför? Eftersom jag var så jävla dum och använde det när jag skulle åka hem den dagen jag köpte det, då jag inte ens behövde använda det...

Så nu har jag alltså ett månadskort fram till 2 oktober. Ett jag inte har speciellt mycket nytta av eftersom jag måste kunna åka till Partille. Så jag tänkte sälja det. 200 kr, eftersom jag är schyst att dra bort mer än en tredjedel av priset för de 6 dagar som redan gått... Någon som är intresserad? Säg till.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0