Påskmat.

Idag har det serverats påskmat på restaurangen. Det åts kan jag tala om. Har smått ont i magen nu faktiskt.

I år blir det inget påskfirande med mor och far eftersom dom åker till London imorn. Inte för att jag har något minne av att vi firat påsk tillsammans de senaste åren, men det borde vi nog ha gjort. Påskmat hos mormor åtminstone. Well, tjuvkikade i ägget igår när jag var på besök hos dom. Ett trevligt ägg.
 
Nu ska jag jobba på allum ett par timmar. Folket ska ut ikväll, men det blir nog bara en hemmakväll för min del. Ska försöka få gjort saker jag tänkt göra nu i flera veckor. Ta upp kläder jag inte använder men inte vill slänga, på vinden exempelvis. 

Imorn kommer hundarna till mig. Dom ska bo hos mig medan föräldrarna är borta. Förhoppningvis tittar min käre vän Andrea förbi också. Saknar henne. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0