Sticky Fingers.

Vilken underbart trevlig gårdagskväll jag hade. Den tillbringades på Sticky Fingers (är smått förvånad över att jag satte min fot där igen) med Malin, Annica och några till. Det var någon musiktävling där och några vänner till dom spelade. Kid Galahad. Riktigt duktiga var dom måste jag säga, och sicken scennärvaro! Och givetvis gick dom vidare till finalen i maj. Sjukt kul för dom! En otrolig skillnad på de torsdagar jag varit där och på gårdagen kan jag säga. Inte bara när det gäller folket, stämningen också. Torsdagarna kan ta sig i arslet. Blev väldigt glad för Malins skull också. Det är alltid kul att se vänner känna lycka. Kunde verkligen känna igen mig i henne igår. Den känslan. Så otroligt sött!

Hade ju mer än gärna tillbringat timmar ute i solen nu, helt klart. Men icke. Nu ska det städas och grejas. Det ser ut som fan här hemma och om ett par timmar anländer det några människor hit. Ikväll blir det partaj och här ska det förfestas innan. Ska bli trevligt!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en trevlig kväll ;)

2009-04-04 @ 16:20:46
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Malin

FAN vad söt du är sandra! :')

2009-04-04 @ 17:32:53
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0