London?

Kom precis på mig själv med att äta flingor. Ur ett flingpaket. Då har det gått lite för långt med sockerberoendet.. Men jag är så jävla hungrig också. Är alltid hungrig, jämt och ständigt. Vet inte om det har med mina otroligt dåliga matvanor att göra, men nu börjar det bli lite smått jobbigt.

Nåja, det är inte bara hungern som stökar, jag står inför ett litet dilemma också. Ja, mycket elände i min lilla värld.

Sara ska eventuellt stanna i London över sommaren också. Och jag kan åka dit och bo med henne.

Det här vill jag naturligtvis. Jag hade varit i London i januari redan om jag fått bestämma.. Men nu blev inte fallet så. Men det finns två saker som håller mig kvar. Det ena är att jag precis köpt mig en lägenhet. Ska jag flytta ifrån den när jag inte ens bott här i tre månader? Det är visserligen bara i drygt två månader och jag kan hyra ut den under tiden. Men det hade känts lite småsjukt att sticka iväg så snart, när jag bosatt mig på ett ställe. Och dessutom är jag lite smått rädd för att jag inte vill komma tillbaka, vilket inte hade varit helt omöjligt. Vad ska jag göra med mitt hem då? Sälja det? Men samtidigt, om jag utgår från att jag tänker komma hem igen, vad fan ska jag göra här i sommar? Jag arbetar på två skitställen, och har knappt skickat in några andra cvn. Då jobbar jag hellre på ett skitställe i London, helt klart. Det är visserligen några festivaler etc, som jag gärna hade gått på i sommar. Men jag menar, Glastonbury? Det hade ju varit helt jävla underbart att få gå på den festivalen. Men biljetterna är ju slut, naturligtvis.

Vad fan. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet att jag hade trivts så bra där...
 


Kommentarer
Postat av: Saris underbaris

Det klart du skall åka hit över sommaren. Handlar ju bara om 3 månader :) Tycker iallfall du skall överväga det riktigt hårt! För det är långt kvar till juni och här lär det vara vackert över sommaren <3

2009-04-04 @ 14:15:56
URL: http://londonletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0