Heelo.

Helgen över lag har varit trevlig. Fredagen var otroligt mysig måste jag säga. Lördagen var väll inte fullt lika trevlig.. Som jag tidigare nämt så skulle jag stå brudmodell på Allum. Och det gjorde jag. I tre jävla timmar stod jag på en scen iklädd en fruktansvärt ful klänning från MQ, råsminkad med en "alternativare" brudbukett. Jag skulle vara den lite mer "rockiga bruden" nämligen. Inte bara det att jag tvingades stå där och få grymt ont i rygg och axlar med tanke på att jag spände mig nått så otroligt på grund av att det drog, det skulle ju fotas också! Mitt i gången påväg in till bussarna. Det vill säga, folk stod ju och tittade! Och där skulle jag stå och se söt ut, med en jävla massa ögon på mig. Bilderna blev ju skit, givetvis.

Direkt efter åkte jag in till stan för att grilla med Julia, Therese, Matilda och Erik i slottskogen. Vi parkerade oss ca två meter från spårvagnen.. Kanske det mest omysigaste stället man kunde sitta på, men vi blev iallafall mätta. Därefter drog vi hem till Erik som bor i Haga förtillfället. Riktigt trevlig lägenhet måste jag säga och innegården var sjukt vacker med blommiga träd osv. En stund senare kom hans rumskamrat hem med en jävla massa handbollskillar.. Behöver ju inte dirket gå in på det närmare. Alla vet ju hur handbollskillar är.. Ja, det blev ju en tidig kväll. Inte helt onväntat.

Igår tillbringade jag dagen på allum med lillasystern. Hon fick köpt skor och lite annat, och jag köpte lite nödvändiga saker till hemmet. Försökte hitta något i klädväg också då jag inte köpt något nytt plagg på flera månader. Men det fanns mest skit.

Nåja. nu sitter jag här och käkar frukost samtidigt som tvätten rullar. Ska snart hem till föräldrarna och passa Linnea. Innan dess ska jag skriva klart ett cv och grejer. Och städa.

So long. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0