A gray wig.

När jag gick den vanliga vägen påväg till vagnen förut, fick jag se något högst oväntat på bänken till vänster om mig. Nämligen en grå kort tant-peruk.

Jag kunde inte låta bli att skratta. Vem FAN lämnar en peruk på en bänk? Har personen som äger den glömt den där? Var det fel på den? Är det hela ett skämt? 

Frågorna är fortfarande många. Om den ligger kvar när jag är påväg hem ska jag ta kort på den.

Haha ha..ha. 

Jag skrattar fortfarande åt det. Torr humor kanske? 

Blev även påmind om mitt eventuella inköp av en blond peruk till maskeraden. Festen kanske inte blir lika storartad som det var planerat. Lokalbrist osv. Den kanske helt enkelt blir hemma hos mig istället. Lite små trångt i min lilla etta då vi räknat med minst trettio pers... MEN kära vänner, ni som vet att ni är bjudna. Den 29/8 gäller det. GLÖM EJ!
 


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja visst gör det! fattar inte vad de tänkte med. inte snyggt alls!

2009-08-20 @ 16:30:19
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA! Åh, det ligger nåt konstigt löshår mitt i vägen mitt emellan parkeringen och våran byggnad. Det är helt sjukt. Båda har ju legat där i flera dagar.

kram!

2009-08-20 @ 16:35:56
Postat av: Sandra Dermark

Svar Matilda: HAHA va?? Vad fan är det här? Lämnar löshår bara sådär. Sjukt skumt men också hysteriskt kul! När i helgen var det förfest? Ska bli spännandee att se lägenheten :)

2009-08-20 @ 16:37:56
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: matilda

Lördag men har inte bestämt någon tid än. Kan du då? :)

2009-08-20 @ 19:18:22
Postat av: Sandra

Svar Matilda: Lördag passar skitbra! Säg bara till när, när du vet :)

2009-08-20 @ 20:01:35
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Therése

åh. jag ser verkligen fram emot detta. jag är ledig OCH sara är hemma! wi. har dock stor idétorka på utstyrsel. hm..

2009-08-24 @ 17:14:25
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0