Är det solen jag ser?

JA, det är det. Varmt välkommet måste jag säga. Började ju bli lite smått deprimerad av all regn och blåst. Nu hoppas jag bara på att det håller i sig ett tag.

Jag vaknade i morse, av mig själv, och tittade på klockan. Ser då att den är 07.59 och får TOTAL panik. Jag trodde jag hade försovit mig en timme och började slänga på mig kläder och planera hur jag skulle hinna osv. Sen började jag tänka lite på vad jag gjorde igår och då slog det mig, det är ju för fan lördag idag! Jag hade alltså sprungit omkring som en total idiot i fem minuter innan jag kom på det...

Nåja. 

Igår träffade jag Andrea i stan för en fika och planering av vår maskerad. Film/tv-tema ska det vara. Tittade ut lite olika utstyrslar. Själv har jag lite smått beslutsångest, det står mellan två olika personer nämligen. Den ene är mycket lättare då det bara är klänningen (som jag redan hittat) och röda skor som behövs. Till den andre behöver jag en klänning men också en blond peruk. Och en sådan har jag ju inte...

På kvällen åkte jag hem till Malin för lite Mojitos, pizza osv med Julia, Maria och Jennifer. Sen blev det en öl på Kings Head och därefter dans på Styrbord Babord. En väldigt trevlig kväll!

Nu ska jag smått börja göra mig i ordning inför kvällens arbete på Ullevi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0