Filmvetenskap?

Såg igår att jag hade kommit in på filmvetenskapskursen på universitetet. Dvs, jag har lite smått beslutsångest just nu. Antingen blir det nytt jobb (när jag väl sökt, om jag får något), plugg, eller London..

Samtidigt behöver jag ju inte stressa med jobb, om jag nu börjar plugga. Det är visserligen bara för en termin tror jag, men ändå. Känns rätt skönt eftersom jag har haft lite smått panik nu det senaste. Inte för att den paniken gjort någon större skillnad, lat som jag är.

Filmvetenskap låter rätt kul faktiskt. Älskar ju film och hade gärna lärt mig om film från andra kulturer osv, som kursen handlar om bland annat. Kan ju alltid börja kursen och se hur det är. Tror nästan det blir så.. 

Eller jag vet inte.. 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ah, jag kom också in på filmvetenskap! tror nästan jag ska pröva och se hur det är, verkar väldigt intressant:)

2009-08-06 @ 22:54:33
Postat av: Emma

Hej!

Jag ville bara berätta att nu finns det massa olika berättelser (sanna) från läsare runt om i Sverige som tagit tid att berätta deras erfarenheter som mobbad, som mobbare osv i min blogg. Ta gärna tid och läs igenom dom och kommentera mycket gärna vad du tycker! emmaeriica.blogg.se



Vad tycker du om idéen att jag kommer att börja skriva om mobbing?



Hoppas du förstår texten :)



Tack!

Emma

2009-08-07 @ 14:32:45
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar Therese: Jasså, filmvetenskap grundkurs? Ja den verkar ju kul så jag tror också jag ska ge den ett försök :) Vad kul att vi blir två isåfall! Vet du schemat och grejer ännu?

2009-08-07 @ 22:09:21
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: therese

ja precis! nepp vet ingenting ännu men får väl reda på det inom snar framtid skulle jag tro:)

2009-08-08 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0