Alla som inte dansar är våldtäcksmän.

Min kära Sara är hemma i Sverige och hälsar på i två veckor. Otroligt trevligt att få träffa henne igen! Det var ju i maj under mitt Londonbesök vi sågs senast. Jävligt längesedan med andra ord.

Dom senaste dagarna har bestått av mys med henne och Therese hemma hos mig, öl på Kings Head med dom och några till och igår blev det Nef. Kön var helt sanslöst lång och hade det inte varit för att Sara och resten redan var inne så hade jag aldrig i hela mitt jävla liv ställt mig i den kön. Det var ju tur att Michael stod relativt långt fram så jag slapp ställa mig längst bak. Väl inne var det iallafall trevligt! Och uppenbarligen var det inte ett skämt när Sara och Therese nämnde "Maskinen" och började tralla på rubriken ovan, på Kings Head. För visst fan spelade dessa jävla nissar under kvällen. Men som jag tidigare sagt, det är inte bandet man ska tycka synd om eftersom folk uppenbarligen köper det, utan det är folket som tycker det är bra man vill slå in lite vett i huvudet på...

Nåja, det var en väldigt trevlig kväll som sagt. Förutom den stunden då min vinröda kofta var borta. Förkrossad är bara förnamnet. Jag hade till och med gett upp hoppet om att hitta den, så illa var det kan jag tala om. MEN, Michael den lille ängeln gav sig ut och letade och HITTADE den. Tacktacktack!

Idag har jag mått förjävligt. Sömnbrist och vätskebrist är ingen bra duo...

Godnatt.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0