Regn och rusk...

Givetvis ska det regna utav bara fan idag. På min och Andreas dag. Så jävla typiskt.

Angående min outfit till ikväll. Först var det tänkt att jag skulle vara Alice i Alice I Underlandet, sen Dorothy i Trollkarlen Från Oz. Men eftersom jag klippte av mig håret så funkade det inte lika bra längre. Och hade ingen vidare lust att köpa en peruk (tycker dessutom det är jävligt snuskigt. Iallafall begagnade). Så nästa tanke var Uma Thurman i Pulp Fiction. Har ju i princip sånt hår nu, så det hade inte varit några problem. Men samtidigt hade det varit så jävla tråkigt. Så nu ska jag vara Mimmi mus. Även det rätt tråkigt måste jag säga. Men nu har jag inte mycket till val.

Dock blir outfiten inte som jag tänkt mig. Har ju ingen vippig kjol, bara en prickig. Men det är bättre än inget alls! Har ingen rosett heller. Fook... Om någon själ därute som ska komma råkar ha en hårrosett hemma, ta med dig den. Tack.

Ska man ta sig en liten lur nu kanske? Innan Andrea kommer. Är galet trött..

Jo, en liten får det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0