Jag och Stewart.

Inatt hade jag verkligen skitkonstiga drömmar. Det går ju aldrig att återberätta en dröm, (vilket jag ägnade väldigt mycket tid åt på väg till skolan i grundskolan minns jag. Stackars Isabelle, Karin m.fl.) men det var lite smått kaos i mitt huvud. Minst sagt.

Drömde bland annat att jag hade ett förhållande med tjejen i Twilight, av någon anledning.. Och att vi hånglade villt på mina pärons grannars gräsmatta... Att drömma om Pattison hade väll inte varit särskilt märkvärdigt. Det har väll var och varannan kvinna gjort kan jag tänka mig. Men det här var något nytt.

Drömmar är kul tycker jag. Anledningen till att jag tycker om att sova är för att jag älskar att drömma. Jag tycker det hela är rätt faschinerande måste jag säga. Sen har jag har turen att aldrig drömma mardrömmar. Och om dom väl är på gång så ändrar jag om dom. Rätt skönt.

Däremot får jag fortfarande rysningar av att tänka på den första drömmen jag minns, från när jag var sju år gammal. Hade jag sett en människa som liknade pojken i drömmen, då hade jag tamigfan skitit ner mig. Tror att den drömmen kan ha bidragit till att jag är så inihelvete rädd för gamla dockor, etc. Sagoslottet är ingenting för mig med andra ord.
 

Kommentarer
Postat av: PG

jag drömde ändå att jag dödade en kille inatt, de va sjukt ogött

2009-08-05 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0