Himmel.

Hur dum får man bli när man två gånger i loppet av ca en vecka glömmer sina nycklar hos päronen? Och dessutom kommer på det när man står utanför sin port. Ja, idag (eller snarare igår) gjorde jag det. Och jag och Andrea som skulle ha en mys-hemmakväll hos mig! Istället fick det bli hemma hos henne med hennes mor och Sverre. Mycket trevligt det också. Gott att äta annat än pasta/tomatsås med diverse tillbehör som det har blivit de senaste.. månderna?

Nu sitter jag här med färg i håret på Andreas rum. Lite sent påtänkt, men det har varit annat på schemat under kvällen. Att färgen var orange innan den kom i håret gör mig lite skeptisk dock. Hoppas innerligt att resultatet inte blir det. Men det vore ju ganska så kul måste jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0