Salut.

Otroligt irriterande att komma in i trappuppgången och känna en ljuvlig doft av mat, och den enda doften och smaken man själv har fått uppleva i hemmet denna afton är doften av en salamibit..

Idag har jag jobbat hela dagen. Var tvungen att stanna kvar i över två timmar på grund av att folk köper presentkort som tokar nu under jul. Att sälja Presentkort för lååångt över hundratusen, med två timmar kvar till stängning, det är fan inte klokt. Och det är bara vid informationen ska påpekas. ICA och dom nya kortautomaterna har jag inte räknat med.

Ska jobba imorn och på julafton också. Detta innebär att jag imorn innan jobbet måste hitta en julklapp till mormor min, klippa mig och annat nödvändigt. Samt svänga förbi David på hans jobb för att hämta mitt kompendium som jag glömde hos honom för ett tagsedan. Kaan hända att jag svänger in på Monki och köper mig något fint samtidigt, då Levi's ligger precis bredvid..

Nu ska jag fortsätta min fjärde franska film på två dagar..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0