Tjugohundranio.

Ups:

  • Har lärt känna många otroligt fina människor som jag har haft det riktigt kul med
  • Besökt min favoritstad London och haft fantastiska dagar där med Sara, Therese och co
  • Flyttat till min trevliga lilla etta i Strömmensberg
  • Har varit "fri" på ett helt annat sätt än tidigare. Och med det menar jag att jag har kunnat göra vad fan jag vill, när jag vill, utan att ha en person som ständigt tjatar om att jag ska komma hem, som säger åt mig vad jag får och inte får göra, osv.
  • Sett favoritbandet TVÅ gånger och sthlms-utekvällen är helt klart en av dom roligaste jag varit med om
  • Varit på Way Out West och lyssnat på otroligt bra band, samt skådat en av dom vackraste munnarna jag sett. Dvs, Ben Bridwells i Band of Horses. Smått defekt, men ack så vacker
  • Blivit ägare av två otroligt fina skor, en vinröd kofta, en vacker skivspelare, mm.
  • Varit kär (började egentligen redan i slutet på 2008) i en väldigt fin människa på alla vis. Det jag kände då hade jag inte känt på väldigt länge, så OM jag var glad när jag fick veta att känslorna var ömsesidiga i våras. En person som betyder mycket och som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat

Downs:

  • Jobbat på en restaurang i ett helt halvår med en chef som betedde sig som en riktig cunt
  • Fått reda på att föredetta pojkvännen är ett riktigt kukhuvud och insett att jag slösat bort tre år av mitt liv på skit
  • Åkt fast hos en biljettkontrollant på grund av ren klantighet
     

Slutsats:

Det bästa året på länge, helt klart. Har inte mått såhär bra på evigheter och det känns underbart. Och nästa år blir förhoppningsvis ännu bättre!

Det börjar ju bra iallafall. Firar in det nya året i London, Köpenhamn i slutet på januari, osv.

Ha ett gott nytt år. Cheers.
  


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Nej va härligt! får man följa med? :P

2009-12-29 @ 18:32:18
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott Nytt År min kæraste! Jag saknar dig! Var nu førsiktig i den stora byen så ses vi nær du komer hem! Puss<3

2009-12-31 @ 12:51:18
Postat av: Andrèa

Hælsning andrèa førresten.

2009-12-31 @ 12:52:36
URL: http://morfarharberattat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0