Varför denna nedstämdhet?

Det är två dagar kvar till julafton, och jag känner fortfarande ingen som helst julstämning. Har till och med lagt några klappar för en natt under granen, innan dom ska tas hem till familjen, men inte ens DET hjälper.. 

Funderar på om jag ska sova hemma eller hos mamma och pappa natten till julaftons morgon? Att vakna ensam i en kall lägenhet vs. ett vaknande med hundrövar i ansiktet? Svårt beslut. Får nog paket i strumpan dock, som på den gamla goda tiden, och det är ju trevligt.

Lukten av julstrumpan är faktiskt en favoritlukt. På riktigt. Vet inte vad den är gjord av, men gott luktar det.

I övrigt vet jag varken ut eller in när det gäller både det ena och det andra. Minst sagt jobbigt.
 

Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

god jul! :)

2009-12-23 @ 10:23:37
URL: http://konstakningsbloggen.se
Postat av: sarase

åh jag älskar london! Det kommer bli underbart! Hoppas du mår bättre snart! God jul önskar jag dig!

2009-12-23 @ 12:15:55
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0