Tomten är far till alla barnen.

Hade en väldigt trevlig julafton. Har ju inga som helst förväntningar på sådana saker längre, men den var mysig! God mat, roliga samtalsämnen osv. Ett ständigt återkommande ämne var mormors nya pojkvän, eller vad man nu ska säga. Det är sjukt kul att hon har hittat någon, det förtjänar hon, min lille mormor. Well, inget Kalle det här året heller, men ännu en Kan du vissla Johanna?. Det är först detta året jag faktiskt insett hur fin den är. Mycket fin.

I julklapp fick jag en ipod, pengar och lite annat. Fick även en julklapp av bror min, vilket gjorde mig otroligt förvånad (och det här året struntade jag i att köpa till honom, typiskt). En "orgasmatron mini". Underbart! (Och nej, det är ingen vibrator som man skulle kunna tro, utan en sak man kliar håret med. Och FAN vad skön den är ska sägas. Det är något av det bästa jag vet, när någon pillar mig i håret och i nacken. Och nu kan jag göra det själv. Mycket bra.)

Igår blev det utgång med massvis av folk. Först några otroligt trevliga timmar på Kings Head, och sedan Jazzhuset. En klockren kväll helt enkelt.

Nu har precis tittat på Tomten är far till alla barnen. Genial film!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0