Lördag.

Idag träffade jag Andrea i stan. Det kändes som om det var riktigt längesedan, fast det bara var en vecka sedan. Vi strosade omkring lite, Andrea köpte lite saker och jag blev mest besviken över vilket skitutbud Göteborg har när det gäller kläder. Sedan satte vi oss på Ahlströms, dit Sara och Becka kom så småningom. Det var trevligt, men jävligt kallt eftersom vi satt ute.

På vägen hem satt det en tjej mitt emot mig på vagnen. La märke till hennes läppar. Hon måste ha sprutat in något i dom, tänkte jag. Sen tyckte jag att jag kände igen henne från något, men kunde inte riktigt placera henne. Sen när jag gick av kom jag på att det var hon Stinalee, bloggerskan..

Jag har bara varit inne på hennes blogg ett fåtal gånger, så jag vet inte riktigt hur hon är, eller vad hon skriver om. Har dock hört en del andra säga att hon skriver om rätt mycket skit. Massvis om utseendefixering, mycket dubbelmoral och grejer. Men jag vet inte. Kikade in på hennes blogg nyligen. Tycker hon verkar rätt ointressant..

Hon ser lite ut som en fågel. Med silikonläppar. Om någon undrade.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0