Vårväder.

Solen skiner och det luktar lite smått vår ute. Det är trevligt, och varmt välkommet.

Det blev ingen lugn hemmakväll för min del igår, som jag planerat. Istället blev det öl på Seljden och dans på Pustervik med Andrea, Sara, Viktor, Hans etc. Det var "tok disco" tydligen. Musiken gick väll att dansa till. Lite väl mycket "tok" kanske. En bra låt spelades. White Stripes - My Doorbell. Genial låt. Musiken på nedervåningen var jävligt mycket bättre kan jag säga. Men vi hade det trevligt!

Idag var det planerat att fika med en gammal arbetskamrat från Åhléns, men jobb kom ivägen så det får bli någon annan dag. 

Imån ska jag börja en teaterkurs. Lite smått nervös faktiskt. Lite rädd att det bara är en massa riktiga teaterapor. Alltså så som man tänker sig en person som håller på med teater. Jag är långt ifrån en sådan och vill inte direkt känna mig obekväm. Men det ska bli intressant. Jag hoppas att det är vuxna med. Skulle vara riktigt kul. 

Nej, nu ska jag försöka fynda lite på tradera. Har aldrig varit vidare bra på det där. Har förlorat i stort sett allt jag verkligen velat ha, för att jag inte minns sluttiden. Segt..

Have a nice day. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0