Hjärtat i halsgropen, igen.

Höll precis på att skrämma livet ur mig själv. Jobbar på Allum och tänkte vara lite halvt busig och spela lite musik inne i rummet. Vad jag inte visste var att det var så inihelvete högt! Och eftersom musiken inte kom ur några högtalare så visste jag i vad jag skulle sänka någonstans. Förutom på volymknappen på Youtube. Men tro fan att musen inte hittar rätt. Det blev till att stänga av hela skiten, eftersom det verkade vara den snabbaste vägen att få tyst på det.
 
Givetvis stod det en kund vid disken just då..
 
På tal om sådana situationer. 

Minns en gång när jag var i tidiga tonåren och snackade med en gammal vän på msn. Av någon anledning ville han att jag skulle ta på min cam. Tänkte inte så mycket på varför han ville det, utan satte på den och försökte sitta still så jag inte skulle fastna i någon ful bild. Sen skickade han en låt till mig, och bad mig höja volymen. Nått arabliknande och jag tänkte att det var en låt han tyckte om, eftersom han var alban och vi precis innan diskuterat musik. Men icke!

Jag satt där med camen påslagen och försökte se snygg ut, och lyssnade på låten med nästan full volym, samtidigt som jag stirrade på skärmen (han sa att jag skulle titta noga). Och mitt i allt "shalialaia" så kommer världens jäävla skrik och exorcistentjejen upp i rutan!

Där trillade jag av stolen, på riktigt. Och jag stängde av datorn fort som fan kan jag tala om. Det tog flera minuter innan jag återhämtade mig, utan att överdriva.

Det är ju synd att jag inte har kvar den fagra bilden han print-screenade..   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0