Min teori.

Nyss hemkommen från restaurangen. Lika tråkigt som vanligt. Avskyr det. Samma sak varje dag, och min chef har en liten Gordon i sig..

Men jag får mat. God mat. Det är bra.

Höll på att kissa ner mig när jag kommit innanför dörren. Ytterst nära kan jag säga.

Varför är det alltid så? Att så fort man kommer nära ytterdörren blir man kissenödig? Har någon ett svar på det? Jag kände inte av det förrän precis vid dörren, och sen gick det bara utför. Skitjobbigt. 

Kan i och för sig tänka mig att det handlar om att kroppen slappnar av mer när man vet att man har tillgång till en toalett. Att man kanske egentligen har varit kissenödig en längre tid, men vet att det inte går att göra något åt, och därför inte känner av det på samma sätt. Eller något.
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh vad det stämmer!

Jag blir också sån ibland, men av nån anledning hade jag den värsta perioden när jag gick i lågstadiet.:/

2009-02-05 @ 13:19:09
URL: http://matuld.bloggagratis.se
Postat av: PG

Restaurangen?...

2009-02-06 @ 02:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0