Vilken jävla morgon.

Det går inte riktigt att förklara mitt tillstånd just nu. Jag mår inge vidare alltså. Så trött att jag skulle kunna somna stående, och jag känner mig smått bakfull. Inte på ett illamående vis. Utan mer huvudet och magen. Ja, ni fattar.. 

Kan inte förstå hur jag kunde vara så korkad att säga ja till att hoppa in för en tjej på Allum idag. Morgonpasset dessutom. Dagen efter en spelning! Mycket dumt gjort. Det var väll pengarna som tilltalade mig antar jag. Hade ju dock glömt av att dom spelar en massa oljud (minst sagt) i högtalarsystemet hela dagarna. En jävla massa ljud. Tamburin, trumma, sax.. Emellanåt kommer det någon form av "låt". Men det är så äckligt datagjort. Fruktansvärt för öronen. Spyr jag inte på grund av gårdagens öl, gör jag väll det av musiken..

Nåja.

Spelningen igår. Sicken spelning alltså! Helt fantastiskt bra. Ebbot och gänget var helt otroliga. Sjukt bra scennärvaro och stämningen var verkligen på topp. Dom körde en del nya, men dom gamla goda var helt klart bäst. Och Ebbot, han ser ut som en björn man bara vill krama om. Så underbart rolig och han bjuder verkligen på sig själv. Som när han gled på publiken! Just då älskade jag att ta på hans svettiga ölkagge, helt klart.

Utgången efter spelningen var väll inte fullt så bra. Vi stack till Pustervik, Locus. Nittio jävla kronor för att dansa fem minuter till house. House, jag hatar det. Så jävla enformigt och trist. Pengar i sjön, minst sagt.

Men gårdagskvällen var lyckad. Absolut!
 

Kommentarer
Postat av: ROXY

oj, jadu, jag minns inte direkt, men jag tror den uppåt nacken gjorde ondast, hade inte ätit nått den dagen och hettan var enorm, blev yr och så, annars är jag bara lycklig när jag sitter i stolen och skall märka mig förevigt :D

vad är de för motiv du skall ha? skall den vara i färg? tror den kommer bli grymm iaf :D

2009-02-15 @ 11:55:48
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

ah, du skall skriva den texten? om jag fattar rätt, beatles är ett favoritband kan jag tänka mig? :)

oh, jag tycker om att färglägga, de har ju flera nålar då, de blir så bortdömnat att de är skönt.



oh, tack. ja mina kassettband är jag stolt över (om du menade dem på nyckelbenen) har ju nästan ritat alla mina tatueringar själv, så känns verkligen personligt :)

2009-02-15 @ 13:35:55
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön söndag..

2009-02-15 @ 17:30:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0