Frusna stjärtar.

Har nyss varit och fotat med Sara på en gräsplan i Björkekärr. Det gick helt okej. Lite småjobbigt dock, att stå halvnaken i kylan. Utan jacka då alltså. Värst var det för fingrar, tår och bakdel. Men vi överlevde. Och fick förhoppningsvis några fina bilder.

Nu sitter jag på Allum. Fick hoppa in här idag. Varje gång jag gör det får jag ångest. Förstår inte hur jag kunde jobba här konstant i två och en halvt år. Helt jävla obegripligt. Jag borde egentligen inte sitta här. För jag känner bara irritation när kunder kommer och frågor något. Och framförallt när sävehofare kommer och ska redovisa och lämna tillbaka massa skit. Som alldeles nyligen, då en kvinna kom och skulle betala för lite sålda lotter, med åttio kronor i ENKRONOR! Fookin' hell..

Imån börjar jag jobba på restaurangen. För ett tag. Tills jag får tummen ur och skriva mig ett nytt cv.

Tror jag ska börja göra det nu faktiskt. Har ändå inget för mig.
 


Kommentarer
Postat av: pelle

Halvnakna? Varför i allsindar det? Jösses ;D



Själv pluggar jag, fast har lov fram till på måndag. Vill bli journalist en vacker dag är det tänkt.

2009-01-07 @ 18:22:50
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0