Imån är det min sista dag..

Yes, sista arbetsdagen på Åhléns. Det känns riktigt konstigt kan jag säga. Har jobbat nästan fem, sex dagar i veckan i två och en halv månad, och på måndag är det.. slut. Bara sådär! Riktigt tråkigt alltså. Jag trivs ypperligt på Åhléns. Stämningen, folket, att ta hand om kunder, allt. Tyvärr är det orolighetens tid nu och dom har inte råd att anställa folk.

Arbetslös på måndag alltså. Eller egentligen inte. Kan säkert komma tillbaka till Allum. Inte för att det är något jag har lust med. Sen har jag ju alltid mitt avlösar-jobb. Och jag kan även få börja arbeta på en resturang om jag vill det. Men jag vet inte. Har alltid varit en lat jävel på att lämna in cvn och grejer. Kanske borde ta tag i det nu.

Mina londonplaner bli framskjutna. Orkar inte skriva varför. Egentligen borde det ju vara läge att sticka nu när jag ändå inte har någon fast punkt. Men det får helt enkelt vänta..

Men nog saknar jag den staden alltid! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0