Är hon lite bitter tro?

Förmodligen...

Idag har varit en urslapp dag. Päronen och Linnea kom hit en stund förut på kaffe. Dom hade köpt en massa mat till mig, hur snällt är inte det? Pappa mätte lite grejer i kök och badrum inför min tjugoårs present. Ska nämligen få en ny diskbänk så deras gamla diskmaskin får plats. Tyvärr kanske man måste byta alla undre skåp så att allt passar, vilket innebär mer jobb och mer pengar. Så om det inte blir någon ny diskbänk så ska jag antagligen få ett badkar. Ni anar inte hur mycket jag saknar att kunna bada! Något av det mysigaste som finns.

Tittade lite på hemnet nyss. Två lägenheter i samma byggnad ligger uppe. En i trappuppgången bredvid som hade ett utgångspris på 945 000 kr. Och den var inte särskilt fin, hade mycket äldre vitvaror och inte nyrenoverat badrum, osv. Då känns helt plötsligt min affär som ett kanonköp trots att det är knapert ibland. Och om den lägenheten blir såld för det priset, då kommer priset bli ganska så gott när jag säljer den här. Då är en lägenhet i Majorna/Masthugget inte helt otänkbart längre.

Nåja. Tittar på Cinderella Man nu. Underbar film!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukligt bra film! En facelift på lägenheten är ofta värd en 200kex..



Kom förbi K-rauta så fixar vi en riktigt bra deal på ett badkar!

2009-07-26 @ 22:24:33
Postat av: Sandra Dermark

Svar PG: Ja precis, den kommer nog gå över en mille iallfall :)



Fan vad gött! Men saken är den att jag kan max ha ett 1,40 badkar. Om ens det. Badrummet är rätt litet serru.

2009-07-27 @ 14:31:41
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0