Den röda koftan.

Hämtade nyss min vinröda kofta jag vann på tradera på Tempo. Var lite smått rädd att den inte skulle vara som jag hade hoppats på då bilden som visades var väldigt dålig. Ljus och suddig. Men den är hur fin som helst! Jättefin färg, gott material och 80 kr inkl. frakt. Den hade kunnat vara lite längre dock. Men annars, kanon.

Älskar tradera! Bild kanske kommer senare.

Idag var det tänkt en after work på Kings Head. Men det ser inte ut att bli något då några inte kan. Fast det gör inte särskilt mycket eftersom det blir födelsedagsfirande för Maria imorn. Vad som händer ikväll återstår att se, kanske blir Kings Head ändå.

Angående bilden nedan. Det är ju inte jag alltså, om några av er inte förstod det. Men visst fan är det likt? Jag trodde seriöst att Andrea satt in mitt huvud på en annans kropp för att skämta med mig. Men icke. Det är inte vanligt att man själv tycker man är lik någon, men det ser ju typ ut som jag! Håret och de röda läpparna gör ju säkert mycket också. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

biild!

2009-07-24 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0