Fnitterfitta.

Jag kan inte hjälpa det, men ibland, i de mest olägliga situationerna har jag en tendens till att börja fnittra. Och bara för att jag vet hur fånig jag är som fnittrar så gör jag det givetvis ännu mer.. Det kan bli en aning jobbigt kan jag säga er. Ibland känns det helt enkelt som om man vore fjorton igen.

Igår träffades som sagt tjejerna. I kungsparken. Jag kom dit lite senare än de andra eftersom jag jobbade sent, men jag fick iallafall skjuts av Jessica som precis tagit körkort. Det var massvis av folk. Många från gamla klassen, men även andra. Mycket trevligt! Fullkomligt älskar när vi hittar på saker tillsammans. Jätte mysigt verkligen! Efter att ha varit där ett tag drog några mot Andra lång och jag, Andrea, Victor, Hans och Filimon till Rio Rio. Skulle möta resten lite senare på Nef. Men efter att ha tagit oss dit och sett den jävla kön som var så bestämde vi oss för att kila tillbaka till Rio Rio. Men det funkade ju det med. Träffade en gammal arbetskamrat från Åhléns. Det visade sig att hon bor i huset bredvid mig! Märkligt att vi inte stött på varandra tidigare.

Sen bar det av hem till Victor för lite sömn även denna natt. Men det blev ju inte mycket med det den här gången heller. Och nu sitter jag här på allum. Jobbar flitigt serni. Jag kan ju inte påstå att jag blir förvånad över att folk tittar på mig. Fick mig en ordentlig chock när jag tittade mig i spegeln för en stund sedan. Det krävs mer än kaffe och smink för att fixa mitt nylle idag kan jag säga.

Idag tänker jag göra absolut ingenting. Jag ska hem, städa lite smått efter hundarna och bara ta det jävligt lugnt. För nu är jag helt färdig. Dessvärre jobbar jag ju tidigt imorn så någon sovmorgon blir det ju inte tal om..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0