Goddag.

Igår passade jag syrran i princip hela dagen. Päronen åkte till Liseberg med grannar så det blev mys hemma hos dom. Stannade även över natten. Varför känns det alltid så konstigt? Jag har sovit där ett fåtal gånger och varje gång känns det precis som om jag bor där fortfarande, och inte alls flyttat för nio månader sedan. 

Pratade även med Sam i natt. Det kändes otroligt skumt faktiskt. Och förut sågs vi en stund och pratade om ett och annat. Var rätt inställd på att det skulle bli ett avsked för gott, på riktigt den här gången, när jag åkte dit. Jag trodde verkligen det. Men det blir det nog inte. Men det är upp till honom kan man väll säga. Det återstår att se helt enkelt.

Tänkte nu ställa mig och laga spenatsoppa, längtat efter det kan jag tala om! Sprang in en snabbis på Supermarket vid olskroken påvägen hem för att köpa lite saker, men givetvis glömde jag att köpa lök! Ingen soppa utan lök. Och nu orkar jag inte lyfta på arslet för att springa till Tempo och köpa en. Fook. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va! Han verkar ju ha behandlat dig som skit, ska du gå tillbaka till honom?!

2009-07-17 @ 19:50:03
Postat av: Sandra Dermark

Svar anonym: Varför vara anonym till och börja med? Men till frågan, nej det har jag inte tänkt. Men jag har känt killen i fem år, vi har en historia ihop. Det är svårt att förklara när man inte vet hela historien, om oss och allt som varit, men att han ska försvinna ur mitt liv är inget jag vill. Helt enkelt. Är det något mer du undrar så fråga på.

2009-07-18 @ 03:21:34
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0