I rättan tid.

På lördag ska jag jobba under U2 på Ullevi. Malin var snäll och tänkte på mig då dom behövde fler folk. Det ska bli riktigt kul faktiskt, och att U2 spelar gör det hela inte direkt sämre. Och extra pengar är ju aldrig fel!

Nu är jag hundvakt igen. Men bara för en natt, tack och lov. Mor ska kanske börja plugga i Halmstad eller var det nu var, och skulle titta på skolan och grejer. Men det är mysigt att ha dom här. Tilda och "äckelhunden" enligt Hans. Agnes löpte nämligen sist och gottade sig på mindre trevliga ställen...

Nu ligger dom och sover sött i soffan min. Tror jag ska joina dom faktiskt. Sjukt trött.
 


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sandra:) Ska du jobba på lördag?:O Jag trodde det var intflyttningsfest då, Matilda sa det till mig, att det var den första..vilket det är på lördag:P



Har ni bytt datum?



Jag ska jobba fredag som det ser ut nu och kanske lite mer.



2009-07-28 @ 22:52:48
Postat av: Sandra Dermark

Svar Karin: Hej! Yes det ska jag. Jag visste bara att dom skulle flytta in då, inte ha inflyttningsfest. Eller vi har inte pratat om det riktigt. Men dom kanske vill ha det då, men då jag ju inte tyvärr :(

2009-07-29 @ 12:43:36
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Karin

Hm vad konstigt, för Tilda sa att ni skulle ha tillsammans, så jag är rätt förvirrad nu:P Får väl ringa Tilda, men kan hända att jag kommer behöva jobba på lördagen med..



Vad är det för något du ska göra på Ullevi btw?

2009-07-29 @ 17:43:52
Postat av: Sandra Dermark

Svar Karin: Ja vi har pratat om att vi ska ha det tillsammans, men inte bestämt något datum. Inte vad jag kan minnas iallafall? Om du pratar med henne så kan du väl fråga om dom kan flytta den till nästan lördag? För då kan jag! :D



Jag ska stå i kiosk. Ska du också jobba då? :)

2009-07-29 @ 18:16:41
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha jag pratade med henne:P tydligen så har hon inte sagt att det var 1a augusti, men jag har skrivit det i min kalender, men det blev väl missförstånd någonstans:D



Hm jag kanske jobbar:P får se imon, beror på hur död jag är efter att ha jobbat på fredagen från 18 till så länge som det behövs, och om det behövs jobb på lördagen(vilket det nog gör) men får se. Tänkte nog vara ledig. Jobbar hela måndagen med så:P

2009-07-30 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0