Jag har kommit fram till några saker:

1. Jag ska klippa mig kort - Inte kortkort, men till axlarna ungefär. Är så jävla trött på mitt hår och som ni ser på bilden nedanför så ser det inte klokt ut. Och speciellt inte där då det inte är plattat. Jag orkar inte med det helt enkelt.

2. Jag ska tatuera in en Linnea-blomma - Funderade på att tatuera in hennes namn först. Min systers alltså. Men med tanke på att jag ska skriva ytterligare text på den jag har, och tatuera in "Strawberry fields forever" så skulle jag se ut som ett klotterplank lite smått. Och den blomman är himla söt faktiskt. Frågan är bara var?

3. Jag behöver nytt jobb - Omedelbart kan jag säga. Ibland blir jag så trött på mig själv och min lathet. Varför tar jag bara tag i saker när jag måste, inte annars?

4. Får jag inget nytt jobb i början på hösten, då sticker jag till London - Yes, jag har bestämt mig. Hyr ut lägenheten och drar dit. Jag har ju velat göra det hur länge som helst nu, och om jag inte kommer in på skolan (är reserv) och inte hittar nytt jobb, då känns det ganska lägligt att dra dit. 
 


Kommentarer
Postat av: PG

Din lägenhet = MIN lägenhet. Hoppas hoppas hoppas att du inte får nåt jobb!

2009-07-30 @ 21:15:52
Postat av: Karin

Mitt hår ser också ut så för tillfället:P Glömde plattången hos Robin. Men bilden var fin:)



Jättekul om det blir London! Det tycker jag du ska sattsa på!

2009-07-30 @ 23:17:18
Postat av: Helena/R&S

London är underbart!

2009-07-31 @ 01:14:27
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar Pg: Haha gött. Men jag tror att ett badkar på 140 är en beställningsvara, för det finns inte i butik vad jag vet. Kolla upp det ;) Haha, vill du inte ha mig här eller?



Svar Karin: Hehe jasså, ja mitt hår måste plattas varje dag alltså. Var sjukt nära på att klippa mig idag, men jag bangade. Måste tänka över det lite till :) Ja, jag vill verkligen dit! Om jag inte hittar något jobb nu i höst, då drar jag :)

2009-07-31 @ 14:48:19
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad fint med linnea blomman!



Aaw okej, vad synd! For det ar utan tvekan det roligaste jag nagonsin gjort! :)

2009-07-31 @ 17:46:14
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Det där med London lät ju jätteroligt :)

2009-08-04 @ 14:16:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0