JÄVLA KUKHELVETE.

Jag HATAR mitt jobb. Infojobbet.

Blev precis lurad på 1000 kr av en fet, äcklig jävla idiot. Jag orkar inte ens skriva hur det gick till, men han har gjort det där förr kan jag säga.

Och nu kommer säkert jag behöva betala den summan, det skulle fan inte förvåna mig ett dugg.

Jag är så sjukt upprörd och förbannad just nu att jag har lust att ta en tång och knipsa av den jävla mannens bollar.

Fan vad mycket nötter det finns. Oärliga människor. Man blir ju mörkrädd.

Gå och dö din jävla kossa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Låter inte bra mate, men det löser sig säkert ska du se.

2009-07-25 @ 17:30:19
Postat av: Sandra Dermark

Svar Samuel: Nej, fy fan. Ja, jag hoppas det. Pallar ej att betala den summan känner jag..

2009-07-26 @ 11:06:14
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: u

Sandra du ska inte betala det där! Vi har tydligen fått informtation som skulle varna oss för snubben! Självklart har Gertie inte ens kollat vår brevlåda, som endast hon har nyckeln till. Detta får IKS stå för!

2009-08-03 @ 16:00:27
Postat av: Sandra Dermark

Svar U: Ja, jag såg den lappen som hängde på rulltrappan. Jävligt dumt av henne att inte kolla lådan. Jag hoppas verkligen att dom kommer stå för det. Men i och med att jag inte kollade noga första gången, så kan den gången kanske vara "mitt eget fel", eftersom jag det är min plikt att räkna alla pengar noggrant? Såg att han lurat fler personer nu också! Jävla idiot.

2009-08-05 @ 14:11:56
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0