Kings Head.

Älskar det stället alltså.

Igår var jag där i sällskap av Julia, Jennifer, Therese, Anna och Lina. Lite senare kom även Maria m.fl. Till en början var det väldigt mycket mindre folk än vad det borde vara med tanke på att det är lönehelg. Så vi hade bås och grejer, och det händer inte ofta ska sägas. Vi hade det himla trevligt iallafall! Drack öl och pratade med människor osv. Runt halv två drog jag mig hemåt och de andra töserna gick vidare ut antar jag.

Jag trodde jag skulle vara väldigt mycket tröttare idag än vad jag faktiskt är. Utgång i fredags, fyra timmars sömn igår natt, utgång igår, och nu sitter jag på jobbet igen. Så det är ju bra. Är dock förbannat trött på all jävla musik som spelas i butikerna runt omkring disken. Lillie och Sussi och annat. Men framförallt på det som spelas i högtalarsystemet. Regina Spektor och till och med Robbie Williams funkar, men när det är något egen-komponerat skit med bara en massa oväsen, då vill jag bara lägga mig på golvet i fosterställning. Och för att inte tala om dessa jävla fågelläten! Well, förutom det, pigg som en mört.

Idag ska jag hem och ta det lugnt. Linnea ska hem till mig en stund. Kan ju passa på att be henne hjälpa mig med städningen, ser ut som fan i hemmet just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0