Naiv?

Lite smått. Ja.

Tänkte precis publicera ett jävligt långt inlägg om mitt kära ex och hur jävla BLÅÖGD jag var under vårt treåiga förhållande. Men PG sa åt mig att inte göra det.

Istället gör jag det i några få meningar.. 

Det han gått och blånekat under tre års tid, är nämligen sant. Det finns ingen annan förklaring till varför han skulle ta kontakt med den jävla bruden igen annars. Som han numera träffar och UMGÅS med...?

Jag inser nu att jag kastat bort tre år av mitt liv. På skit. Känns lite lagom kul.  

En "delete" knapp hade ju inte suttit fel... 
 
  

Kommentarer
Postat av: saris underbaris

JA, vad bra!!! Men när ä 20års festen så jag kan ansöka om ledighet redan nu..

Är allt bra?! Ditt inlägg osv. <3

2009-07-09 @ 19:15:26
URL: http://madameolga.blogg.se/
Postat av: Martin

det e svårt att veta hur det e när man inte vet hur situationen ser ut, men det där lät inte skoj tjejen! var han otrogen?

2009-07-09 @ 21:16:22
Postat av: Sandra

Svar Martin: Ne jag vet, men vill inte riktigt lämna ut hela historien. Eller jag orkar inte göra det. Han har aldrig erkänt det, men ja det har han. Sjukt irriterande att man lagt ner så mycket energi på en kille som visar sig vara en jävla nöt.

2009-07-09 @ 22:43:55
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0