Nivå på högsta nivå.

Kanske inte.

Det blev inget Kings Head igår (men det blir det idag förmodligen), utan först blev jag bjuden på middag hemma hos Andrea. Det var himla trevligt och Sverre, Andreas mors man, är en riktigt mästerkock ska sägas. Underbart gott! Älskar att äta middag hos och med dom.

Efter det åkte vi hem till William för lite förkrök med några till. Och sen, tro det eller ej, gick vi till Nivå... Ja, NIVÅ! Trodde aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle gå dit. Avskyr avenyn. Har inte varit på särskilt många ställen, men det jag fått ta del av har räckt mycket väl. Men folket gick dit, och jag med. Och det var väll så som jag hade tänkt mig. En jävla massa nötter, överstylade människor och snobbar.. En grov generalisering, men på ett ungefär. Men vi hade det rätt trevligt ändå faktiskt. Dansade, drack vin (i princip första gången jag druckit vin ute, och givetvis spiller jag rödvin på min vita Ben Sherman) osv. Stötte även på Victor och Henke, två gamla klasskamrater från grundskolan. Victor har jag sett ett par gånger sen gymnasiet, men Henke har jag inte sett på över ett år. Det var väll ungefär som det brukar vara nära jag stöter på dom, lite smått awkward. Men det var trevligt!

Utöver Nivå, en knasig natt/morgon. Nu sitter jag på Allum, trött som bara den och ser lite smått död ut.

Cheers.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0