Skitsystem.

Ja, västtrafiks nya påhitt om att man ska stämpla på och av bussen numera. Dom gamla hundrakorten försvinner ju snart. Vem fan kommer ihåg att stämpla ut, eller vad man nu ska säga, när man ska gå av bussen? Inte jag iallafall, och det har jag fått äta upp nu. Hur ska det gå för gamla senila gummor kan man ju undra. Och mormor? Stackars lilla mormor.

Har precis kommit hem till päronen. Jag och lillasyster har haft en halvdag på Liseberg. Trevligt, trevligt. Vi åkte nästan ingenting och det vi åkte var ju aptråkigt. Men jag ska inte klaga. Speciellt inte när jag fick biljetterna och inträdet gratis, och att vi fick gå före i kön, osv. Så är det när man går med som ledsagare åt en funktionshindrad förstår ni.

Nu blir det käk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0