Fri.

Igår var som sagt sista dagen på restaurangen. Underbart! Igår insåg jag även hur glad jag är över att jag sa att jag inte tänkte fortsätta efter semestern, och vilken jävla subba chefen är. Den enda kommentaren jag fick från henne var "ha det så bra, tack för hjälpen"...?

Jag har förihelvete jobbat där i ett halvår! Och hon tittade mig inte ens i ögonen när hon sa det.. Men hon är lite sne, med tanke på att det kommer bli svårt att hitta någon som ställer upp på att arbeta under de villkoren jag gjorde. Well, couldn't care less.

Nåja.

Det blev en slapp gårdag. Fixade lite i hemmet och senare kom Hans hit. Hade tänkt gå en snabbis till Maxigrillen som numera fått rättigheter och ta en öl. Ligger tjugo meter från min uppgång, nära och bra alltså. Men vi ångrade oss med tanke på att det bara hänger en massa nötter där. Istället blev det film hos mig. Blood Diamond. Så jävulskt bra! TIttade även på Blade Runner, också sjukt bra. Trevligt, trevligt. 

Ikväll blir det födelsedagsfirande för Malin som fyller tjugo. Hon har precis flyttat till majorna, den lyckliga kvinnan. Så det blir först lite häng där och sen utgång. Själv är jag rätt sugen på Kings Head, men det blir nog mer att skaka baken skulle jag tro. Men det är ju trevligt det med!

Cheers.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0