Denna värme!

Jag borde inte klaga, jag vet. Men det är så jävulskt varmt att jag DÖR. Speciellt i min lägenhet, som ligger högst upp och har sol fram till den går ner. Otroligt jobbigt. Har aldrig varit med om det tidigare, att jag inte kan ha täcke på mig när jag sover. Men så illa är det kan jag säga er..

Kom hem från stan nyligen. Lika besviken som alltid. Jag är i fel del av stan helt enkelt. Måste bort till järntorget och majorna någon dag. Större chans att jag hittar något till hemmet i dom krokarna. Men också i klädväg. För givetvis var det utbudet lika illa..

Nu ska jag städa. Det ser förjävligt ut här. Och det är hår exakt överallt. Egentligen är det onödigt att städa nu eftersom det kommer komma tillbaka lika fort igen. Men det kan inte se ut så här om jag får besök. Så jag har inte mycket till val.

Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0