Jag har badat!

Ja, det blev inget bad i kåsjön sist (då jag hade underbyxorna). Det var för kallt helt enkelt. Men igår!

Var skitseg hela dagen. Slockande när jag kom hem från jobbet. Hade tänkt försöka sola lite smått på gräset nedanför mig, men inte ens det orkade jag. Men på kvällen blev jag sjukt rastlös och åkte till Hovåsbadet där Andrea, Victor och andra satt. Dom hade grillat, badat osv. Jag hade inte en tanke på att bada. För kallt och inga badkläder med mig. Men jag kände suget när jag kom dit. Så det blev nakenbad..... Nej, givetvis inte. Men jag doppade mig i underkläder. Och mycket riktigt, det var KALLT. Men det var trevligt. Hela kvällen var trevlig. Tidig dock. Var lite småsugen på att gå ut, men hade ingen större lust med blöta underkläder.

Förra året badade jag en gång. I början av året. Likaså året innan... Förstår det inte riktigt. Jag älskar ju att bada, har alltid gjort. Får väll se om det blir bättring på den fronten i år. 

I övrigt har jag försökt ringa mitt kära ex konstant i säkert fem dagar. Men han svarar inte. Han har något som är mitt och som jag behöver snarast. Jag vet vem han är med och vad han gör. Det gör mig ingenting. Han får gärna träffa den där nya bruden, men han kan väll för i helvete svara när jag ringer? När han vet att jag ringer. Men det är klart att han inte vill det, för han vill ju skjuta upp att ge mig det så länge det går, om inte föralltid. Eftersom han inte har dom. Istället för att beté sig som en fjortonåring och vara dryg och inte höra av sig och annat, så kan han ju använda sin käft på en normalt vis. Men icke.. 

Ja, trött blir man. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0