Fåglar gillar visst min balkong.

Framförallt att skita på den. Inte särskilt trevligt måste jag säga. Och nu sitter en där ute med stjärten mot räcket och ser allmänt avslappnad ut.. Fågelfan.

Nåja.

Har redan nämnt det ett antal gånger, men fan vad jag älskar att Andrea jobbar på ett konditori! Nu är hela frysen full med bröd och bullar. TACK!

Åkte till hennes jobb igår, som jag gör ibland när frysen är tom, och höll henne sällskap till stängning. Sen stack vi till Barsidan där Victor och Sara redan satt. Sen kom Hans och gjorde oss sällskap. Köpte mig en drink.. Ångrade mig efteråt eftersom den inte var god och den kostade 90 jävla kr. Rena rånet! Och liten var den också... Nej, drinkar är inte min grej alltså. Öl ska det vara.
 
Sen skulle Andrea och Victor äta födelsedags-middag ute, och Sara skulle hem. Så jag och Hans stack till Kungshöjd och tittade på luftballonger och pratade om allmänt ointressanta saker. Men det var trevligt. 

Nu ska jag äta GOTT bröd för en gång skull, med honung och ost. Och vänta på att tvätten ska bli klar så jag kan rulla vidare. 

Ha en trevlig dag!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du ingen såndär soft air gun så du kan skrämma de där små skitande fåglarna??



Visst är den lilla nakna grisen söt?!

2009-06-24 @ 18:24:07
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

vattenpistol är ett hett tipps annars

2009-06-25 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0