M.J.

Att somna om sen gick inge vidare kan jag säga. Inte förrän vid tolvtiden kände jag mig trött nog att kunna somna. Och då fick jag ett sms av PG där det stod "Michael Jacksson :(".  Fattade ingenting. Tänkte att M.J spelades på utestället han var på och att han inte tyckte om det. Inte för att jag har någon aning om vad han tycker om honom. Sen slog det iallafall mig att han måste vara död. Så inatt drömde jag om M.J död och annat konstigt.

Och ja, mycket riktigt är han död.

Jag har aldrig varit ett inbitet Michael Jacksson-fan. Det kan jag inte påstå. Men en del låtar han har gjort är genialiska.

Jag vet jätte många som verkligen avgudar honom. Det måste vara jobbigt för dom just nu. Tänk att ha en idol sedan barnsben som sen dör. Måste vara fruktansvärt..

Ne, mycket tråkigt, Det är det.
 

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: det är ju olika :)

2009-06-26 @ 15:23:33
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0