En icke god morgon.

Nu förstår jag varför mormor inte dricker kaffe efter klockan sex. Jag kunde ju för fan inte somna inatt! Somnade efter två. Och givetvis skulle jag ju också vakna klockan fem och inte somna om förrän halv sju. Dvs, en halv timme innan jag skulle kliva upp. Det är ju tur att jag sovit såpass lite, att jag är på det stadiet då jag inte känner mig riktigt trött. 

Dessutom hade jag en mardröm de få timmarna jag sov. Eller tja, en mardröm som jag vet inom snart framtid kommer att bli sanning. Men mer om det när det kommer. Det kan jag lova er. 

Nåja.  

Igår firades det för mor och storebror hemma i Öjersjö. Alltid trevligt att träffa de närmsta släktingarna! Det åts god mat och pratades gamla minnen osv. Tydligen var vi rätt roliga som små..

En genial kommentar från kusin bara några år gammal angående mormors rynkor;
- Mormor, du behöver nog ett strykhjärn..
Morgonen därpå;
-... Eller nej mormor, du behöver en traktor.

Och ett citat från en liten bror;
- Du ska inte vara ledsen mormor. Du är inte så gammal som du ser ut!

Av någon andelning var det alltid mormor som var offret?

Nåja. Idag hade jag tänkt bege mig till Ikea. Måste köpa ramar och annat nödvändigt. Kan hända att jag stannar i stan dock. Och tittar på lite saker som finns där. Eller så kanske jag stannar hemma och återtar mitt försök till att bli brun? 

Återstår att se helt enkelt. 

Ciao. 
  


Kommentarer
Postat av: anna

haha roliga kommentarer. varför går du upp så tidigt? jag läer din blogg ofta men aldrig sett något inlägg där det står.

2009-06-22 @ 09:53:24
Postat av: Jossi

Allt bra :)

2009-06-22 @ 13:33:36
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Therése

såg vad du skrev hos "smartare kissie" eller vad tusan hon heter. bra skrivet tycker jag. sådana människor är så jäkla elaka.



så söt du var i alla fall, jag har haft likadan frisyr och hårfärg som dig för ett tag sen. ^^

2009-06-22 @ 13:34:00
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Lina

Såg med vad su skrivit hos "Dummare Kissie" och tycker det var grymt skrivet! Jag tyckeer synd om henne!



Vilken trevlig blogg du har!



Kram

2009-06-22 @ 17:29:32
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Härligt :)

JO, det är bra :)

Usch, det är nästan värst! :S

2009-06-22 @ 22:48:51
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo faktiskt :) fick designen idag av en jätte snäll och söt tjej! "var dig själv, alla andra är redan upptagna" är ju så jävla sann! :)

2009-06-22 @ 23:25:27
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0