Nakenhet åt folket.

Vart tog friheten att kunna gå näck i sitt eget hem vägen? Ja, inte existerar den hemma hos mig iallafall.

Igår skulle jag städa lite smått innan morfar och frugan kom på besök. Strosade omkring, precis som vanligt, endast iklädd underbyxor. Ja, jag gillar när det är fritt helt enkelt. Hade jag haft det manliga könet hade jag säkerligen låtit den hänga i det fria så fort jag kom innanför ytterdörren.

Ställde mig iallafall och diskade till tonerna av Bob Dylan och hade en allmänt trevlig stund. Men sen, när jag skulle vattna den enda växt jag äger (som jag förövrigt nästan redan tagit död på), vad får jag syn på då genom köksfönstret? En jävla nisse som står och kollar på mig genom sitt fönster i huset mitt emot!

....?

Hade det varit genom balkongfönstret hade det varit en annan sak. Eftersom det är att klättra ner från taket eller upp för stuprännan som gäller för att få sig en kik där. Och hade någon varit så angelägen om att få se mig naken, då hade jag faktiskt bjudit på den..

Men nu. NEJ.

Nåja. Det är la bara att fortsätta att trippa omkring med tuttarna i vädret. Att alltid gå påklädd är ju totalt uteslutet.

Men lite obekvämt känns det ju. Det gör det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg! :D

2009-06-22 @ 23:59:56
URL: http://skoglundd.blogg.se/
Postat av: PG

Patrik Glimberg likes this.

2009-06-23 @ 00:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0