Uppe med tuppen.

Var tvungen att hoppa in på allum idag. Inte så värst kul med tanke på att det blev sent igår. Ögonen är halverade och jag känner mig smått frånvarande. Dessutom kom jag försent. Ganska så rejält. Inte för att jag försov mig, utan för att jag missade min vagn... Nåja. Nu är jag här iallafall. Men bara i drygt en timme till. Sen blir det picknickfestivalen!

... Om inte töserna bangat vill säga? Det beror på vädret. Men enligt aftonbladet ska det vara soligt och en helt okej tempratur.

Igår var vi på Kellys och drack öl. Jag, Julia, Lina, Therese och Anna. Mycket trevligt! Träffade även Jonathan från musik-klassen från gymnasiet. Inte sett honom sen balen, vilket var ett år sedan så det var trevligt!

Nu ska det skrivas CV. Fook..
 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Det är ju inte direkt soligt ute nu....

2009-06-06 @ 12:23:40
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/
Postat av: Samuel

Angående pretty green tycker jag mest om pikéerna och jackorna...

2009-06-06 @ 12:26:01
URL: http://www.prettygreen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0