Morn.

Jag lyckades. Med soppan alltså. Lite mer salt och peppar så hade den varit kanon. Sicken tur att jag gjorde till två personer. Längtar lite smått tills jag kan äta resten till lunch.

Har haft hundarna i tre dagar nu och har redan tröttnat. Dom är jätte mysiga, givetvis. Men man blir så låst. Kan inte göra någonting, måste planera. Hade velat åka till havet idag exempelvis. Men det blir svårt när jag måste ge dom mat runt fyra och gå ut med dom innan jag måste gå. Och det skulle ju dröja innan jag kom iväg. Men en snabb tur till Ikea, eller till stan blir det nog. Måste seriöst komma igång med lägenheten igen. Har inte gjort något på evigheter. Har hittat en del saker men jag är rädd att jag ska hitta något bättre. Kan alltså inte bestämma mig.

Detta ska inhandlas iallafall:

Grön eller hallonröd-liknande matta.
Tyg till vägg
Orange kökslampa
Ramar
Handtag till köksluckor
Stringhylla
Brunt påslakansett
Grej att hänga upp gitarren på
Fotoalbum att klä om med tyg
Golvlampa i silver


Ja och massvis av annat. Jag vill köpa det mesta second hand. Billigare och oftast snyggare. Iallafall kökslampan, hyllan och ramarna. Saker som ska "se" äldre ut, fast inte är det, är så jävla o-charmigt.

Jag vet ju redan nu att jag inte kommer komma hem med något alls. Eller ja, jag antar att det blir så iallafall. Men det är alltid värt en titt..
 


Kommentarer
Postat av: vendela

sv: tack så mycket :) allt bra med dig :)?

2009-06-29 @ 10:50:01
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: bella

cool blogg!

2009-06-29 @ 12:51:52
URL: http://isabellua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0